2012. január 5., csütörtök

Szülinapi bejegyzés

Üdv.

 Azon ritka bejegyzések egyike, mikor magamról írok. Tegnap, azaz Január 4-én betöltöttem a második X-em, azaz a 20 éves életkort. A nap menete semmiben nem változott, azzal különbséggel, hogy facebook-on jól elszórakoztam azzal, hogy ki s be kapcsolgattam, hogy mutassa a születésnapom. Jó móka volt látni, hogy mennyire kevesen tudják mikor van a születésnapom, hogy mennyire kevesen emlékeznek rá.
 A matek tanár jó fej volt, pótló zárthelyit írhattam nála eme nemes alkalomból, s az osztályból is csak egy srác köszöntött fel, bár annak jobban örültem mint bárki másnak az osztályból.
 Meglett az új személyim is, amin úgy nézek ki, mint egy másnapos hobó szemüvegben. Igazából csak kacagni tudtam már akkor is, amikor a kép készült hozzá. Még jó hogy egy hónappal hamarabb elmentem abban a tudatban, hogy errefelé lassú az ügyintézés, mert tényleg egy hónapba került megcsinálniuk a kis kártyát...
 Délután egy szintén helybéli sráccal "ünnepeltünk" aki a 17-et töltötte. Vittem sört, és elvoltunk, az anyuja meg megkínált minket egy kis pálinkával eme nemes alkalomból.
 A negatívumok sem maradtak el, természetesen. Kezdve ott, hogy a saját anyám elfelejtett felköszönteni, de olyan mindegy már... Csak kicsit idegesített, hogy mikor mondtam, hogy megyek sörözni, megkérdezte miért, és mikor mondtam, hogy a mai nap alkalmából, még megkérdezte, hogy miért mi van ma... Na lényegtelen.
 A napot aztán hazaérve megkoronáztam egy kiadós forró fürdővel, és a helyett hogy nyugovóra tértem volna, hajnalig fent tököltem. Olvastam. Egy ismerősöm írt egy általam is kedvelt történetről blogajánlót, amiben összeszedte az egyes részeket sorban, így nem kellett keresgetnem. Köszönöm Tigi ezúton is. Tehát olyan este nyolctól hajnali egyig Mutánst olvastam, amit a bloglinkjeim között megtalálhattok Corran-nál. Mindkét személy blogjának olvasgatását ajánlom amúgy, mert mindketten érdekes dolgokat írnak, mindig le tud kötni az alkotásuk.
 Na asszem ennyi voltam. Köszönöm figyelmetek, a viszont látásra.

4 megjegyzés:

  1. Hejhó! Először is Boldog Születésnapot! :D Egyébként én plörkön is felköszöntöttelek tegnap, csak reggel, amikor nem voltál ott :S szóval lehet, hogy nem is láttad :D
    Sajnálom, hogy anyud megfeledkezett róla :( nálunk ilyesmi még nem fordult elő szerencsére. A link gyűjteményt meg szívesen :D azért csináltam, hogy könnyebb legyen olvasni és köszönöm, hogy megemlítettél a blogodon! :))

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot így visszamenőlegesen is :D

    VálaszTörlés
  3. Kár,hogy bedöglött a 20as telefonom.:( Annyira vicces lett volna,hogy felhívlak,és ahogy az előző este beszéltünk róla,kicsit bele "sikítok" a telefonba s felköszöntlek...no sebaj,leszel te még 2X+1 is bátyó!;)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Sanyi így utólag is. :D

    Hugi igazán semmi baj. :) Majd legközelebb. ;) Tudod: ami késik nem múlik. :D

    VálaszTörlés